h1

Madonna, liberální bohyně věku vodnáře

Říjen 20, 2009

Když jsem byl na koncertě Madonny v Miami nic moc jsem neočekával. O zpěvačce ani její hudbě jsem nic nevěděl a očekával jsem spíše zívačku. Jak jsem se mýlil!

Když se k vám tato ikona snese v obří disko kouli z vrcholu obří haly a bez přestávaky vám celé hodiny zpívá a tančí bez odpočinku, začnete věřit, že této ženě musí v žilách kolovat trochu krve bohů starověku.

Taková fyzická výdrž! A když ji slyšíte naživo, už nepochybujete o jejím tanečním ani hlasovém nadání! A to nemluvím a neskutečné show tvořené pohyblivými kulisami a armádou profesionálnch tanečníků!

Republikáni, bílí spratci, negři, buzny, transky, maminy a náctiletej Čech se po chvíli chovaj jak blázni a vyřvávaj si hlasivky v ovacích.

Je to jako extáze, věčně mladá Madonna ( týdle ženský prostě NEMŮŽE bejt 51 ! ) působí jako živoucí bohyně a všichni jsou naprosto višinutí.

Visí na kříži, jezdí na sedle, bičuje otroky a vy jen řvete a řvete nadšením! Atmosféra celé akce je nepředstavitelná!

Tento klip z tohoto koncertu vyjadřuje její odpor ke konzervatistům jako je Bush či Benedikt XVI., které bez zaváhání přirovnává k Hitlerovi, Saddamovi Husseinovi, Kim Jong-ilovi či Osama bin Ladenovi).

Bushe koneckonců kritizuje většina zásadních umělců jako Meryl Streep, Gore Vidal, Pink, Britney Spears atd.

Vodpod videos no longer available. 
Necenzurovaná verze videa American life

Zatraceně odvážné video líčící zvěrstva Američanů na domácí i zahraniční frontě ve jménu vlasti a Boha.

Motivy jako zabité děti, vodní děla a Bush přinutili úřady zakázat toto video jako politicky nekorektní.

Proto jsem tak hrdý na to, že jsem Čech. Možná nám tu běhá banda retardovanejch nácků a pokryteckejch pánbíčkářů, ale jako liberálové a ateisté zatím necenzurujeme sebekritiku.

Vodpod videos no longer available.

Napsat komentář

