h1

Poslední jednorožec

Říjen 10, 2009

Hm…tuhle pohádku jsem jako malej miloval, přišla mi smutná…ted se z ní červenám…

Vodpod videos no longer available.

Ne važně….jsem děsně zvhrlej, ale nikdy by mi nepřišel na mysl strom s gargantuovsky gigantickými ňadry dusícími nějakého fakana.

Tato pohádka je moc smutná, připomíná mi Malou mořskou. Vypráví o jednorožci pátrajícím po svých zmizelých druzích, do kterého se může vcítit každý, kdo měl někdy pocit, že na světě nemá nikoho sobě podobného.

Jednorožec se později spřátelí se zbojnickou kuchařkou Molly a nešikovným kouzelníkem, který jej omylem promění ve smrtelnou dívku. Coby dívka Amaltea jednorožec ztrácí soudnost, dokonce se zamilovává do prince Leera, syna svého úhlavního nepřítele, proradného krále Hagarda.

Pohádka končí sice štastně ( jednorožci jsou nalezeni a osvobozeni ), ale jednorožec a princ se rozcházejí.

 

Napsat komentář

