h1

Můj profesor bilogie

Leden 17, 2009

 

„A to je sublimace naftalenu, ten má typický zápach. Při laboratorních pracích jste ho všichni cítili, ano,  je karcinogenní.“

,,Do kabinetu néééé, ještě nééé! Nelezte mi tam, mám tam osobní intimnosti! … Třeba kafe!“

„Nebuďme ovce!“

„A doma se podíváte.. houby se podíváte, já vám to řeknu, protože byste se na to doma stejně vyprdli!“

„Kopecká, já tě zničím! Zničím tě, čímž se totálně uspokojím.“

„Skáčeš v tabulce jak koza v jeteli.“

„Musíme být konkrétní, ne obecně plkající.“

„Nedělej ze sebe hloupější, než je vůbec možný!“

„Magoři z dělostřeleckýho učiliště to nevědí, a proto je to hubí!“

„Ha! Tos nečekala, co?! Já čekal, že to nečekáš!“

„Trus, vole!“

 

Napsat komentář

