h1

Pro mou krásku

Říjen 29, 2008

Pro mou krásku

( 2008, 18 let )

Čachtická paní pije krev,

Turci pějí pohanský zpěv,

však není ve mne špetky strachu,

neb tu sedí, milý brachu,

bytost přímo kouzelná,

klidná, tichá, spanilá.

V porovnání s kráskou mou,

roztomilou, nádhernou,

čachtická paní nádherná,

co na plátně září,

je jak čůza pobledlá,

co ošklivě se tváří.

Střípky ledu v srdci mám,

když hodiny ji nevídám.

Její vlasy a barva očí,

z toho se mi hlava točí,

až mi z toho v uších hučí,

až mi z toho srdce skučí.

Skučí jako štěně,

co topí se v pěně,

pláče jako dítě

ztracené ve světě.

Napsat komentář

